fbpx

3. ΈΡΓΟ: ΡΥΘΜΙΣΗ του ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ

Τεκμηριώνοντας την ιδεοληπτική αναποτελεσματικότητα της Διοίκησης Ρούσσου.

Χιλιάδες αυτοκίνητα καθημερινά κάνουν δύσκολη την ζωή των Χαλανδραίων και γεμίζουν την ατμόσφαιρα με ρύπους βλαβερούς για την υγεία τους.
Πραγματικό χάος στο Κέντρο της πόλης! 
Απροστάτευτοι οι ευπαθείς χώροι στις γειτονιές (σχολεία, παιδότοποι κλπ).) 
Διαμπερής κυκλοφορία και ανύπαρκτοι χώροι στάθμευσης για την εξυπηρέτηση του εμπορικού κέντρου και των κατοίκων του. Επιπλέον οι γειτονιές που συνορεύουν με τις μεγάλες αρτηρίες (Μεσογείων, Κηφισίας, Παπανικολή κ. λ. π.) υποφέρουν από τη διερχόμενη για άλλους Δήμους κυκλοφορία. 
Αποτέλεσμα συνθήκες απάνθρωπης και αφιλόξενη πόλης! 

Οι μετρήσεις:
Ο Σύνδεσμος για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, με Πρόεδρο τον Γιώργο Κουράση προχώρησε σε με μια σειρά κυκλοφοριακών μετρήσεων, από όπου και αντλούνται σημαντικά στοιχεία, όπως: 
– μόνο από την οδό Κώστα Βάρναλη(Αμαρουσίου – Χαλανδρίου) διέρχονται καθημερινά προς το Μαρούσι 12.861(!) οχήματα!
– από την οδό Βασ. Γεωργίου Β’, 12.310 οχήματα κατευθύνονται ημερησίως προς την Αγία Παρασκευή ή ψάχνουν απεγνωσμένα να βρουν χώρο στάθμευσης για να επισκεφτούν το εμπορικό κέντρο.
– στην πολύπαθη πλατεία Δούρου τέσσερεις (4)! δρόμοι δημιουργούν συνθήκες Ομόνοιας! 
– η οδός Αγ. Γεωργίου τροφοδοτεί από μόνη της τον κόμβο με 5.181 ενώ η Βάρναλη με 5.901; οχήματα ημερησίως συμπληρώνει τον κύριο όγκο οχημάτων που έρχονται είτε από την Λ. Πεντέλης, είτε από την οδό Ανδρέα Παπανδρέου. 

Παράλληλα μια απαξιωμένη Δημοτική Συγκοινωνία και ένα δίκτυο ασυντήρητων ή και “τυφλών” ποδηλατοδρόμων, καθιστούν αναγκαία την χρήση του ΙΧ για τις μετακινήσεις των πολιτών! 
Πέντε (5) ολόκληρα χρόνια ο Δήμαρχος Ρούσσος και η Διοίκησή του δεν θέλησαν ή δεν μπόρεσαν να αγγίξουν το καυτό και κρίσιμο για την πόλη μας πρόβλημα του ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ. 
Πρωτοφανής ανεπάρκεια και εδώ!

Ο Γιώργος Κουράσης δεσμεύεται, ως Δήμαρχος, μετά τις εκλογές της 26ης Μαΐου, ότι μέσα στον πρώτο χρόνο της θητείας του θα καταθέσει μετά και από διαβουλεύσεις (με σαφή χρονικό ορίζοντα) τον νέο κυκλοφοριακό χάρτη της πόλης.
Θα δρομολογήσει την κατασκευή των δύο (2) υπόγειων χώρων στάθμευσης (στο κάτω μέρος της πλατείας και πλησίον του ναού του Αγ. Γεωργίου) ώστε σε συνάρτηση με μια πλήρως ελεγχόμενη ηλεκτρονικά από το Δήμο ελεγχόμενη στάθμευση να αναβαθμίσει το ιστορικό κέντρο με πεζοδρομήσεις και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας.
Η ριζική επανίδρυση της Δημοτικής Συγκοινωνίας, η απευθείας κυκλική δημοτική γραμμή Μετρό – Πλατεία Χαλανδρίου, η αγορά ηλεκτροκίνητων, αντιρρυπαντικών mini – bus, θα πλαισιώσουν ένα πλέγμα παρεμβάσεων που θα κάνει την πόλη μας και πάλι ανθρώπινη. 

Χαλάνδρι Σε Δράση… Με το βλέμμα στα παιδιά μας!

📍 Κατσουλιέρη 1 & Α. Γκίνη, Χαλάνδρι
🌐 www.halandrisedrasi.gr
📧 info@halandrisedrasi.gr
📞 210 6898 358