fbpx

6. ΈΡΓΟ: ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ – ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ

Τεκμηριώνοντας την ιδεοληπτική αναποτελεσματικότητα της Διοίκησης Ρούσσου.

Το Βατερλώ ίσως της διαχείρισης Ρούσσου στην πενταετή θητεία του, ήταν η αναποτελεσματικότητα που επέδειξε στο θέμα των πεζοδρομίων και των οδοστρωμάτων της πόλης.


Σε κακή κατάσταση το σύνολο των βασικών αυτών υποδομών του Χαλανδρίου, αφού οι προχωρημένες φθορές έχουν δημιουργήσει συνθήκες επικινδυνότητας για την ασφάλεια των πολιτών (πεζοί και οχήματα).
Πεζοδρόμια με σπασμένες πλάκες ανεπαρκή και μη προσβάσιμα και ασφαλτικά οδοστρώματα με λακκούβες και φθορές από δίκτυα τρίτων, είναι η γενικευμένη εικόνα της πόλης τόσο στις γειτονιές όσο και στο κέντρο.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις, όπου ένα δένδρο στη μέση του μόλις 1 ½ μέτρου πεζοδρομίου, έχει σηκώσει τις πλάκες με τις ρίζες του και καθιστά αδύνατη την ασφαλή διέλευση. Ενώ η αδυναμία αντιμετώπισης του προβλήματος στάθμευσης από τη Διοίκηση Ρούσσου έχει μετατρέψει τα πιο φαρδιά από αυτά σε απέραντο πάρκινγκ.


Και βέβαια τίποτε δεν είναι τυχαίο. Εάν ανατρέξει κανείς στους προϋπολογισμούς της πενταετίας Ρούσσου, ως προς τα Τεχνικά Έργα (οδοί, πεζοδρόμια) θα δει με έκπληξη τα εξής τραγελαφικά.

Μόλις μία εργολαβία (αρ. Μελέτης 3/15) με τίτλο «Ασφαλτοστρώσεις και διανοίξεις δρόμων» συμβατικής δαπάνης 341.000, ουσιαστικά ολοκληρώθηκε την πενταετία αυτή αφού χρειάστηκε (σύρθηκε στην κυριολεξία) πέντε (5) ολόκληρα χρόνια για την υλοποίηση του. Χαρακτηριστικό είναι ότι το έργο αναφέρεται σε όλους τους Προϋπολογισμούς 2015-2016-2017-2018-2019). Αφορά βέβαια σε ελάχιστους δρόμους σε σχέση με το σύνολο των τεράστιων αναγκών της πόλης. 

Επίσης, υπάρχουν μικρότερα έργα απότμησης και λοιπών μερεμετιών σε πεζοδρόμια και πλακοστρώσεις ως και κάποιες διανοίξεις οδών σε νέες περιοχές.

Γίνεται αντιληπτό σε όλους τους Δημότες ότι η αντιμετώπιση αυτών των αναγκαίων για την εύρρυθμη λειτουργία της πόλης, έργων, χρειάζεται ένα γενναίο ετήσιο πρόγραμμα αποκαταστάσεων και διαπλατύνσεων πεζοδρομίων ως και ευρύ πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων (που δεν υπήρξε την πενταετία Ρούσσου) και θα υλοποιήσει η Διοίκηση Κουράση.

Με δεδομένη την οικονομική επάρκεια του Δήμου, που δημιούργησε η χρηστή και ορθολογική διοίκηση του Γιώργου Κουράση, είναι προφανές ότι μόνο η ανεπάρκεια της Διοίκησης να συντάξουν οι Υπηρεσίες ή τρίτα Γραφεία μελετών, απλές κατά τα άλλα, μελέτες και να υλοποιήσουν τα αναγκαία αυτά έργα, αιτιολογεί την αδράνεια αυτή.

Διαβάζοντας το Τεχνικό Πρόγραμμα της πενταετίας παρατηρούμε, επίσης, ότι τα μόνα έργα που προχώρησαν ήταν τα βαψίματα και η συντήρηση των σχολείων, με υπέρμετρο όμως κόστος (πάνω από 2 εκατομμύρια) και αμφίβολης ποιότητας έργο. Πολλές εργασίες εκτελέσθηκαν εν μέσω κακών καιρικών συνθηκών με ότι αυτό συνεπάγεται (υγρασίες κ.λπ.).
Επίσης, αμφισβητείται και η αισθητική των παρεμβάσεων.

Συμπέρασμα ο κύριος Ρούσσος διαχειρίσθηκε την πενταετία Διοίκησής του 150 περίπου εκατομμύρια ευρώ. Για το μείζον θέμα ασφάλειας και λειτουργίας της πόλης πεζοδρόμια-οδοποιϊα δαπάνησε λιγότερα από 500.000 ευρώ όταν μόνο για “άρτο και θεάματα” (Δημόσιες σχέσεις, φιέστες, στολισμούς) σπατάλησε πάνω από 400.000.


Είναι μια άλλη τεκμηριωμένη απόδειξη με στοιχεία της ανεπάρκειας και της αναποτελεσματικότητας μιας ανερμάτιστης Διοίκησης.

Χαλάνδρι Σε Δράση… Με το βλέμμα στα παιδιά μας!

📍 Κατσουλιέρη 1 & Α. Γκίνη, Χαλάνδρι
🌐 www.halandrisedrasi.gr
📧 info@halandrisedrasi.gr
📞 210 6898 358

#HalandriSeDrasi #GiorgosKourasis